70 605 665

Logo

Virksomhedens logo er det vigtigste element i den visuelle identitet. Logoet skal nemlig underbygge enhver kommunikation til omverdenen. 

Logoet kan være en abstrakt illustration eller figur, et symbol, dit firmanavn som et ordmærke eller en kombination af disse. Et andet vigtigt valg handler om farven på logoet, da det spiller en vigtig rolle i at differentiere dit brand fra andre virksomheder.

Processen starter med din målgruppe

Inden vi begynder at designe et logo til din virksomhed, så skal vi sammen med dig nå til en forståelse af, hvilken målgruppe du sigter efter at ramme. Hele forløbet vil tage 3-5 dage og ser typisk således ud:

  • Design brief. Vi skal lære din forretning at kende.
  • Search. Vi sætter os ind i din branche, markedssituationen og dine konkurrenter.
  • Brainstorming. Vi begynder at konceptualisere idéer og tage beslutninger om de mulige designretninger.
  • Produktion. Vi begynder at digitalisere nogle logodesignkoncepter.
  • 1. præsentation. Vi præsenterer 3-5 forslag, hvoraf du vælger 1-2, der skal arbejdes videre med.
  • 2. præsentation. Du vælger det endelige logo og kommer med evt. ændringer til det.
  • Godkendelse. Endelig logoforslag sendes til korrektur.
  • Levering. Endelig logo leveres i vektor, PNG og andre ønskede formater. Derudover laves logoet klar til brug på Facebook og LinkedIn.

Pris: kr. 2.995,-

Facebook Page illustration