70 605 665

Linkedin Ads

Med 546 mio. brugere i over 200 lande er LinkedIn uden sammenligning verdens største faglige netværk. Og med 1,4 mio. danskere repræsenteret er netværket også altdominerende herhjemme.

LinkedIn er dermed en oplagt markedsføringsplatform for B2B-virksomheder, da brugerne er indstillet på, at det handler om forretning, og derfor ofte har en positiv tilgang til jeres tilbud.

Hvordan fungerer det?

Med LinkedIn-annoncer kan du nå både bredt og præcist ud til dine målgrupper, takket være brugeres profildata. Tilgangen er dog noget anderledes end med fx Google Ads, fordi brugerne på LinkedIn ikke aktivt søger efter dine produkter eller services. Til gengæld kan du skabe et fællesskab om dit produkt med hjælp fra LinkedIns funktioner.

 

Fordele ved LinkedIn annoncering

  • Målretning. Vi kan målrette dine LinkedIn-annoncer til en bestemt målgruppe ud fra kriterier som funktion, branche, virksomhedsstørrelse, køn, alder, opholdsland mv. LinkedIn-annoncer er derfor effektive til at ramme nøjagtig de kunder og kandidater, du ønsker at nå. Vi kan også målrette dine annoncer til dine eksisterende kontakter ved hjælp af lister med virksomheder og/eller e-mailadresser.
  • Retargeting. Vi kan målrette dine annoncer mod dem, der tidligere har besøgt din hjemmeside.
  • LinkedIn Leadgenerering formularer. Vi kan indsamle leads af høj kvalitet via formularer, der allerede er angivet med LinkedIndata fra brugerprofiler.
LinkedIn Ads illustration