70 605 665

Om os

Om Clicklab

Amjad Halim startede CLiCKLAB tilbage i 2009, fordi han stod som et forbløffet vidne til, hvor lemfældigt mange danske virksomheder behandlede deres allerdyreste kilde til onlinetrafik, nemlig annoncering på Google. Opgaven med at drive Google AdWords var enten lagt i hænderne på en studentermedhjælper eller levede en skyggetilværelse hos mediebureauet.

Til kamp mod Dummebøderne

I PPC-branchen florerer udtrykket ”dummebøder” (Eng.: ”stupidity tax”), som dækker over den ekstraomkostning, som annoncører pålægges for deres manglende viden om annonceplatformene. Måske ikke videre flatterende, men desværre betegner det ofte, hvordan mange annoncører styrtbløder på Google Ads, Facebook Ads og andre større PPC-platforme, fordi de ikke følger med i og tilpasser sig de konstante forandringer, der sker på annonceplatformene. 

Amjad besluttede sig for at kaste sig ind i kampen for at sænke dummebøder for danske virksomheder. Det første årti foregik det som fuldt booket selvstændig konsulent og enmandshær for store virksomheder med millionbudgetter, heriblandt  Flügger, Telenor og Boligsiden.

Efterspørgslen stiger markant

Men behovet for PPC-specialistviden voksede markant, så i begyndelsen af 2018 begyndte vi at rekruttere. Atemad El-Berjiji forlod sin salgsdirektørstilling igennem 14 år og et ansvar for en årsomsætning på 200+ millioner kroner hos Jobindex for at tage på et nyt væksteventyr – som administrerende direktør og partner i CLiCKLAB.

Satsningen bar frugt, for hurtigt kom nye store kunder til. Heriblandt landets 9. største virksomhed og samtidig det største grønne energiselskab i verden, nemlig Ørsted.

Medarbejderne er vores vigtigste ressource

Fra vores hyggelige kontorlokaler i Valby har vi gjort klar til at udvide kontoret med endnu flere spændende og kompetente kolleger og få skabt en virksomhed bestående af landets førende specialister og krøllede hjerner indenfor PPC.

For os i CLiCKLAB er det vigtigt, at vores medarbejdere er passionerede omkring deres arbejde og altid er i udvikling, da vi vægter faglighed, nysgerrighed og nytænkning højt. Vi arbejder altid på at blive dygtigere til vores fag. Derfor videreuddanner vi os og deltager i konferencer og messer i Danmark og i udlandet.

Vi tilbyder vores medarbejdere adgang til de bedste værktøjer med effektiv opgaveløsning og høj kvalitet for øje. PPC er et felt i konstant udvikling, så vi holder os på forkant med innovative løsninger og har øje på nye trends for at kunne tilbyde vores kunder de bedste resultater.

Medarbejderne er med til at udvikle CLiCKLABs virksomhedskultur. Med fokus på god ledelse og engagement samt involvering af medarbejderne i CLiCKLABs mål og formål, øges tilfredsheden i jobbet – dette er en afgørende faktor for succes.

Derfor passer vi også rigtig godt på vores dygtige medarbejdere og sikrer en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Derfor arbejder vi med 4-dages arbejdsuge på 30 timer til fuld løn.

Vores værdier

Vi har taget Googles oprindelige adfærdskodeks til os: ”Don’t be evil”. Vi vil ikke arbejde for kunder, der skader mennesker, dyr, planeten – og som ikke lever op til almindelig moralsk anstændighed. 

Vores mission

Vi går ikke efter at være endnu et generisk digitalt marketingbureau. Vi vil være en personlig samarbejdspartner med fokus på det unikke i din virksomhed – vi tilbyder altså ikke en standardiseret løsning, men skræddersyer PPC-løsninger tilpasset din virksomheds forretningsmål.

Med andre ord: Din digitale marketing er i trygge hænder hos os.

– Because Life is a Competition

Ledelsen

Atemad El-Berjiji

CEO & Co-Owner
+45 26 230 775  / aeb@clicklab.dk

Amjad Halim

Director of Search Marketing  & Co-Owner
+45 31 129 373  / aha@clicklab.dk