70 605 665

4-dages arbejdsuge til fuld løn

Google Ads/PPC-specialist, der ønsker at vokse fagligt i ambitiøse rammer

Lyder tanken om en 4-dages arbejdsuge på 30 timer til fuld løn i et mindre, digitalt markedsføringsbureau som noget for dig, så læs videre!  

CLiCKLAB har brug for dig, hvis du har en stærk lyst og evne til at lære. Du er endnu ikke eksperten, men er parat til at lære og udvikle dig til en super dygtig, erfaren og produktiv Google Ads-specialist. Du kommer måske fra et bureau eller har arbejdet som freelancer, men først og fremmest er du vild med Google Ads og andre PPC-platforme.

Hvorfor skal du arbejde for os?

Udover at du får venlige og dygtige kollegaer, så får du her muligheden for at være med til at udvikle CLiCKLABs virksomhedskultur. Vi har sat os ambitiøse mål om vækst, og der er derfor rig mulighed for, at din rolle vokser med virksomheden afhængig af dine interesser og ambitioner. Du kommer med andre ord til at arbejde i en vidensvirksomhed med rammerne sat, så du kan blive endnu dygtigere til dit fag.

Vi tror på, at medarbejderne er den vigtigste ressource, en virksomhed råder over. Vi tror på, at positive holdninger og værdier sikrer et sundt arbejdsmiljø, godt samarbejde og den vigtige balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi tror på en vinderkultur, hvor vi alle arbejder sammen for at gøre kunderne tilfredse. Derfor tilbyder vi også:

  • En 4-dages arbejdsuge til fuld løn
  • Lønpakke i forhold til kvalifikationer og profil (mellem kr. 25.000,- og kr. 40.000,-)
  • Interessante (primært danske) kunder
  • Mulighed for at udvikle dig fagligt, igennem sparring med både interne og eksterne eksperter
  • Mulighed for at deltage i faglige arrangementer i ind- og udland

Sådan kommer din hverdag til at se ud

Du kommer til at oprette, drifte, rapportere og vækste dine egne PPC-konti (primært Google Ads). Dialogen med og om dine kunder går igennem kundekonsulenten, så du kan fokusere 100 % på at skabe gode resultater for kunderne. Du får adgang til værktøjer, der hjælper dig med at drifte, optimere og rapportere og mulighed for sparring med dine dygtige kollegaer, fordi vi alle har høje faglige ambitioner.

Du skal give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Du får dermed hovedansvaret for et antal kunder i forskellige brancher og størrelser, og det er derfor altafgørende, at du tager ejerskab over processen.

Du vil:

  • give råd og sparring om kundernes online annoncestrategi
  • opstarte annoncekampagner i samråd med salg
  • eksekvere egne strategier, herunder opsætning, optimering og evaluering af kampagner
  • løbende optimere strategi og retning, når du vurderer det relevant for den enkelte kunde
  • skabe indsigt i – og analysere data i Google Analytics og andre tredjepartsprogrammer
  • forstå, hvordan denne data kan danne grobund for optimering af kundens strategi samt deres overordnede digitale forretning
  • udarbejde detaljerede månedlige rapporter til kunden, der giver indblik i performance og planen for samarbejdet fremadrettet
  • få adgang til forskellige tools, der gør dit optimeringsarbejde nemmere og mere effektivt.

Med tiden vil du også deltage i on-boarding af nye kollegaer samt få ansvar for mentorroller, når nye kollegaer læres op.

Der vil også være mulighed for at få ansvar for opgaver indenfor BING, Facebook og SEO, hvis du ønsker dette.

Om dig

Du trives med at arbejde et sted, hvor omgangstonen er uformel, og du er ikke bleg for at hjælpe, der hvor der er behov. Du er drevet af ansvar, udfordringer og håndterer opgaver med overskud og proaktivitet.

  • Din interesse ligger primært indenfor Google Ads, Bing, og andre PPC-platforme.
  • Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads.
  • Du er rimelig fortrolig med de fleste kampagnetyper.
  • Du kan omsætte virksomheders markedsføringsbehov til de rette PPC-kampagner.
  • Du har sans for dataanalyse og kan arbejde i Microsoft Excel/Google Sheets.
  • Du skriver godt på både dansk og engelsk (mestrer du andre sprog, er det et plus).

Ansøgning

Sendes snarest på job@clicklab.dk da vi løbende holder samtaler med forventet start hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Atemad El-Berjiji, CEO & Co-Owner, på tlf. 26 230 775 eller mail: aeb@clicklab.dk  

– Because Life is a Competition

Om CLiCKLAB

CLiCKLAB er et mindre, digitalt marketingbureau med store ambitioner – både fagligt og forretningsmæssigt. CLiCKLAB har eksisteret i 10 år, men er i en fornyelsesfase, hvor virksomheden oplever en markant udvikling og derfor befinder sig i en scale-up fase.

Vi stræber efter at være på forkant med udviklingen hvad angår de nyeste annonceringsplatforme, teknologier og værktøjer, så vi kan skabe endnu bedre resultater på en smartere måde. Ledelsesteamet består af erfarne folk med hver mere end 20 års erfaring indenfor online markedsføring for markante, danske virksomheder.

Vi er en velfinansieret virksomhed med mangeårige faste kunder som bl.a. tæller Telenor A/S, Boligsiden A/S, Milestone Systems A/S, Ørsted A/S, Ejendomstorvet m.fl.

Vi passer også rigtig godt på vores dygtige medarbejdere og vil gerne skabe en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Derfor har vi indført 4-dages arbejdsuge på 30 timer til fuld løn pr. 1. januar 2019.

Her bor CLiCKLAB