70 605 665

Topkvalificeret PPC – specialist hos CLiCKLAB, Lønniveau: kr. 45.000/md.

Vi søger løbende PPC-specialister

Hvis du er blandt de dygtigste indenfor Google, Bing, Facebook, LinkedIn eller Instagram annoncering, du drømmer om at arbejde med store kunder, i et mindre bureau, du taler og skriver et fejlfrit dansk og engelsk, så er det dig vi søger!

CLiCKLAB er en mindre scale-up virksomhed med en ambitiøs vækststrategi, og som specialist hos os er du med til at udvikle forretningen og kulturen. Du får mange muligheder for, at din rolle udvikler sig i takt med virksomheden, med udgangspunkt i dine interesser og ambitioner.

Vi tager din faglige udvikling meget seriøst, og derfor opfordrer vi også til og understøtter at du løbende sparrer med både interne og eksterne eksperter. Du får også mulighed for at deltage i faglige begivenheder i ind- og udland.

Som senior PPC-specialist kommer du til arbejde med de bedste og nyeste værktøjer indenfor branchen, og du får rig mulighed for at fordybe dig i dit fag. Du kommer til at oprette, drifte, rapportere og vækste dine egne PPC-konti (Google Ads, LinkedIn Ads og/eller Facebook Ads). Dit hovedfokus bliver eksekvering for dine kunder, som typisk tæller større danske virksomheder.

Du kommer til at arbejde sammen med andre PPC-specialister og du får et team af salgskonsulenter i ryggen. De klarer de indledende salgsdialoger med kunderne, så du kan koncentrere dig om din kernekompetence; eksekvering.

Som specialist hos os skaber du værdi for både kunden og CLiCKLAB fra dag 1, og du får en vigtig position ift. vores strategiske satsning. Du skal sikre vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Det er altafgørende, at du tager ejerskab over processen.

Mere konkret vil du som specialist:

  • give råd og sparring om kundernes online annoncestrategi
  • opstarte annoncekampagner i samråd med salg
  • eksekvere egne strategier, herunder opsætning, optimering og evaluering af kampagner
  • løbende optimere strategi og retning, når du vurderer det relevant for den enkelte kunde
  • skabe indsigt i – og analysere data i Google Analytics og andre analyseværktøjer
  • forstå, hvordan denne data kan danne grobund for optimering af kundens strategi samt deres overordnede digitale forretning
  • udarbejde detaljerede månedlige rapporter til kunden, der giver indblik i performance og planen for samarbejdet fremadrettet
  • få adgang til relevante værktøjer, der effektiviserer dit arbejde med at optimere dine kunders konti.

Du skal være drevet af ansvar, udfordringer og kunne håndtere dine opgaver med overskud og proaktivitet, for at du bedst kan trives og udvikles hos CLiCKLAB. Du skal befinde dig godt med at arbejde i en nyetableret og dynamisk organisation, hvor omgangstonen er uformel, og hvor der hersker en stor respekt for faglighed. En organisation, hvor tillid, engagement, fleksibilitet og fællesskab er vigtige parametre for succes.

Hos CLICKLAB har vi 4 dages arbejdsuge på sammenlagt 30 timer – til fuldtidsløn vel at mærke. Det har vi, fordi vi gerne vil passe godt på vores dygtige medarbejdere og sikre dem en sund balance mellem arbejds- og fritidslivet.

Hør vores Search Marketing Specialist Kim Falkner fortælle, hvorfor han valgte CLiCKLAB, og hvilke udfordringer han møder i dagligdagen som specialist hos CLiCKLAB.

Mød Kim Falkner, Search Marketing Specialist

Kim startede hos CLiCKLAB i marts 2019 og bidrog fra første færd med at skabe resultater for vores kunder. Det kunne han grundet sine mere end 15 års erfaring i branchen. Han har prøvet stort set alt, der er værd at tale om, indenfor online markedsføring. Vi spurgte ham, hvorfor han valgte at blive en del af CLiCKLAB-teamet?

”En spændende kundeportefølje og muligheden for en 4-dages arbejdsuge gjorde valget nemt. Vores ambitiøse kunder stiller store krav til performance og holder mig til ilden hver dag.”

Lad os tage en uforpligtende snak

Vi har altid tid til en uforpligtende snak med dig, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvilke karrieremuligheder vi kan tilbyde dig som PPC-specialist i CLiCKLAB. Ring eller skriv til Amjad Halim, Director of Search Marketing og Co-Owner på aha@clicklab.dk eller tlf. +45 31 129 373.

CLiCKLAB logo

– Because Life is a Competition

Om CLiCKLAB

CLiCKLAB er et topambitiøst digitalt markedsføringsbureau, med knivskarpt fokus og ekspertise i at vækste kundernes forretning med betalt onlinetrafik (PPC).

Vi stræber efter at være på forkant med udviklingen hvad angår de nyeste annonceringsplatforme, teknologier og værktøjer, så vi kan skabe endnu bedre resultater på en smartere måde. Ledelsesteamet består af erfarne folk med hver mere end 20 års erfaring indenfor online markedsføring for markante, danske virksomheder.

Vi er en velfinansieret virksomhed med mangeårige faste kunder som bl.a. tæller Telenor A/S, Milestone Systems A/S, Ørsted A/S, Ejendomstorvet m.fl.

Vi passer også rigtig godt på vores dygtige medarbejdere og vil gerne skabe en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Derfor arbejder vi med 4-dages arbejdsuge på 30 timer til fuld løn.

Her bor CLiCKLAB

Pin It on Pinterest