Analyse & Strategi

D et er vigtigt med en robust og klar strategi for din virksomheds digitale markedsføring, fordi resultaterne ellers kan udeblive pga. skiftende retninger og fikse idéer. Alligevel har mange virksomheder ingen klare planer for, hvordan de vækster forretningen og fastholder potentielle kunder. Men hvor starter man med en digital markedsføringsstrategi? Det er et spørgsmål, mange virksomheder står overfor, særligt hvis de primært lever af at tiltrække og fastholde kunder via digitale kanaler.

Få sat retning på virksomhedens digitale strategi

Få sat klare strategiske mål og prioriteringer for, hvad virksomheden skal opnå online. Det kan være at øge tilgangen af nye kunder eller at fastholde de eksisterende kunder ved at udbygge relationen. Det kan også handle om, at du skal udvikle din produktportefølje, så du får mere rentabelt salg. Med udgangspunkt i grundige, strategiske analyser vil du blive bedre rustet til at identificere og prioritere de kritiske tiltag for at lykkes digitalt.

Analyser og strategisk input fra os vil give dig:

  • et bedre kendskab til dine mest værdifulde målgrupper og indblik i, hvordan du når dem digitalt
  • input til justeringer af produkter og services
  • prioriteringer og budgettering af jeres tiltag samt en handlingsplan
  • løsninger på jeres udfordringer med betalt og organisk trafik fra eksempelvis Google
  • traditionelle værktøjer til at kickstarte salget
  • en idé om nødvendigt budget til digital markedsføring
  • et KPI-framework til at optimere indsatsen baseret på data.

Klik på en af produkterne, og bliv klogere på hvad vi kan hjælpe dig med: