Cases

Eksemplets magt

Fortællinger om, hvordan danske virksomheder har overvundet store udfordringer

Når den lokale geografi spiller hovedrollen i en kampagne for det grønneste energiselskab i verden, og hvordan målgruppesegmentering gør kampagnebudskaberne relevante

Hvordan GrowingFeet overlever konkurrencen fra onlinegiganter som Zalando og Boozt og sikrer førerpositionen i børnesko-nichen

Fornuftig ROI skabt for Ørsted Shop, i et konkurrencepræget marked med små avancer

Vi hjælper Ejendomstorvet med at få et væsentligt større kendskab hos det danske erhvervsliv, særligt den del, der er i markedet for investeringer eller lejeaftaler

Hvordan Boligsiden blev danskernes foretrukne indgang til boligmarkedet. Hvordan en radikal justering af Boligsidens Google Ads strategi ændrede konkurrencesituationen på Google. Og om hvordan antallet af nye brugere accelererede med CLiCKLABs hjælp

Hvordan CLiCKLAB hjalp en af verdens førende leverandører indenfor videomanagement software, med at samle B2B-leads, med en effektiv contentstrategi, SEO-rådgivning og målrettede Google Ads i alle tidszoner

Hvordan CLiCKLAB hjalp Ebikecenter med at kanalisere storkøbenhavnere fra Google og ind i butikkerne for at prøvekøre elcykler

Hvordan badeværelsesbutikken Banio måtte starte forfra efter en flytning, og hvordan en geografisk målrettet Google Ads-strategi genstartede kundestrømmen til butikkens nye lokation.

Hvordan Telenor forsvarede sin markedsposition og fik online og de fysiske butikker til at spille sammen, i kampen om at fastholde kunderne.