Cases
Eksemplets magt
Fortællinger om, hvordan danske virksomheder har overvundet store udfordringer
Når den lokale geografi spiller hovedrollen i en kampagne for det grønneste energiselskab i verden, og hvordan målgruppesegmentering gør kampagnebudskaberne relevante
Hvordan GrowingFeet overlever konkurrencen fra onlinegiganter som Zalando og Boozt og sikrer førerpositionen i børnesko-nichen
Fornuftig ROI skabt for Ørsted Shop, i et konkurrencepræget marked med små avancer
Vi hjælper Ejendomstorvet med at få et væsentligt større kendskab hos det danske erhvervsliv, særligt den del, der er i markedet for investeringer eller lejeaftaler
Hvordan Boligsiden blev danskernes foretrukne indgang til boligmarkedet. Hvordan en radikal justering af Boligsidens Google Ads strategi ændrede konkurrencesituationen på Google. Og om hvordan antallet af nye brugere accelererede med CLiCKLABs hjælp
Hvordan CLiCKLAB hjalp en af verdens førende leverandører indenfor videomanagement software, med at samle B2B-leads, med en effektiv contentstrategi, SEO-rådgivning og målrettede Google Ads i alle tidszoner
Hvordan CLiCKLAB hjalp Ebikecenter med at kanalisere storkøbenhavnere fra Google og ind i butikkerne for at prøvekøre elcykler
Hvordan badeværelsesbutikken Banio måtte starte forfra efter en flytning, og hvordan en geografisk målrettet Google Ads-strategi genstartede kundestrømmen til butikkens nye lokation.
Hvordan Telenor forsvarede sin markedsposition og fik online og de fysiske butikker til at spille sammen, i kampen om at fastholde kunderne.