Display bannere

Bannerannoncer bruges mest til den traditionelle form for displayannoncering med det formål at udbrede kendskabet til dit brand, skabe trafik til din hjemmeside og i sidste ende øge omsætningen i din virksomhed.

Et godt banner bør altid have disse 3 nøgleegenskaber:

  • Et klart og attraktivt budskab, der taler til din målgruppe
  • Et call-to-action, der fortæller, hvad du forventer, at brugeren foretager sig (forbløffende mange bannere mangler et) – det kan f.eks. lyde: ”Book et møde”, ”Download manual”, ”Deltag i konkurrence” osv.
  • Et link til en landingside på din hjemmeside, der hænger klart sammen med indholdet i banneret

Et godt banner med disse egenskaber kan være en effektiv måde at nå nye, potentielle kunder og trække dem ind til din hjemmeside. Især hvis du anvender dem til at annoncere på Google Displayannoncer,  som rummer effektive værktøjer til at ramme brugere, der allerede er på markedet efter dine produkter.

Du kan få bannere i mange forskellige filformater, hvor de mest udbredte er statiske bannere i PNG/JPG/GIF, animerede bannere i GIF eller HTML5 filformater.

Vi kan hjælpe dig med at designe bannere med et effektivt budskab i følgende formater:

Klik på en af produkterne, og bliv klogere på hvad vi kan hjælpe dig med: