Microsoft Advertising

Selv om Google uden sammenligning er den altdominerende søgemaskine, så står Bing Ads stadig for en stor del af markedet. Så hvis din virksomhed kun annoncerer på Google, så går den glip af omkring 9 % af trafikken fra søgemaskinerne i Danmark. Og den Microsoft-ejede søgemaskine får stadig større markedsandele, bl.a. pga. samarbejdet med Apple og Yahoo. 

Hvorfor bruge Bing Ads?

Bing-annoncer er en fantastisk måde at skaffe kunder og trafik til din hjemmeside fra brugere, der ikke søger på Google. Ja, de findes faktisk.
Dertil kommer, at konkurrencen er væsentligt mindre, da færre virksomheder, annoncerer på Bing Ads, og dermed vil din investering i ad spend være mindre. Klikraten (CTR) og klikprisen (CPC) er også mere fordelagtige via Bing Ads. CTR er ofte meget højere, mens CPC er meget lavere.

Hvordan fungerer det?

Hvis du allerede bruger Google Ads, er det let at trække dine kampagner ind i Bing Ads. Vi hjælper dig med alle aspekter af din Bing Ads-administration; fra opsætning til oprettelse af indhold og løbende optimering.
Bing tilbyder tekstannoncer, som vises i toppen, bunden eller på højre side af de organiske søgeresultater. En anden mulighed er Bing Shopping-kampagner, som er produktannoncer. Du kan her reklamere for dine produkter på Bing-søgeresultatsiden ved at inkludere billeder, salgsfremmende tekster, priser og dit firmanavn. Er du indenfor e-handel, vil dette være relevant for dig.

Bing Ads illustration