Hvornår har du senest set sådan en annonce på Google?
Sikkert længe siden, og det åbner en fantastisk mulighed for at dine annoncer skiller sig ud, fordi de skaber en sense-of-urgency, som ingen af konkurrenterne kan hamle op med.
Med nedtælling vil du opleve en øget ctr, og konverteringsrate. Og jo nærmere du kommer udløbsdag for tilbuddet, jo højere en konverteringsrate kan du forvente.
Sådan gør du:
Step 1: hent dette Google Ads script
Step 2: Gå til Scripts under “Tools and settings”
Step 3: klik på “+ Script” og læg scriptet ind i din konto
Step 4: Anvend scriptet på de annoncegrupper og kampagner, hvor du vil bruge nedtælling. Videre instruktion finder du i Googles dokumentation i linket ovenfor
Step 4: Tilføj parametre i dine annoncer, der vil blive erstattet af de antal dage og timer der resterer for din kampagne. F.eks.: Kun {param1:få} dage {param2:og} timer tilbage!